dezembro 24, 2012

cartão miss you friend: sketch scrapplezier #2

Olá scrappers! Hoje, lá no blog da Scrapplezier, temos um desafio baseado no sketch para cartão feito pela Yvon. 

Hello scrappers! Today we, on Scrapplezier's blog, have a card sketch made by Yvon.


É um sketch bem geométrico, e eu adoro formas geométricas! Basicamente eu simplifiquei um pouco as formas apostando nos quadrados mais definidos. Aqui vai meu cartão feito a partir do sketch!

This sketch is geometric and I love geometric forms! Basically I simplify the sketch on defined squares. Here is my card!



Para este cartão eu usei a coleção Child's Play da Kaisercraft, Distress ink e carimbo Studio Calico.  Espero que tenham gostado do meu projecto! Passe lá no blog da Scrapplezier e prepare o seu cartão!

For this card I use the Child's Play collection from KaisercraftDistress ink e Studio Calico's stamp. Hope you like it and being inspiring! Pass on Scrapplezier blog for more cards!


2 comentários:

Stampidoe@gmail.com disse...

What a great card of my sketch,

loves yvon

nada disse...

It's a great sketch, Yvon!

Mensagens populares