janeiro 10, 2013

let your faith be bigger than your fear: sketch scrapplezier #3

Olá scrappers! Hoje eu venho com um sketch da Astrid, uma das designers do Scrapplezier. O sketch é bem versátil e você pode usar aqui círculos, hexágonos,  quadrados, bandeirolas, ou seja, formas gráficas que estão na moda no scrapbooking.

Hello scrappers! Today I came with a layout sketch made by Astrid one of the Scrapplezier Designers. The sketch is so versatile and you can use circles, hexagons, squares and banners!





Como podem ver, eu virei o sketch de cabeça para baixo e usei principalmente os hexágonos, e me inspirei nas tirinhas para fazer uma espécie de moldura para minha foto.

As you can see, I turn the sketch on 180º and use mostly the hexagon to do my layout. I was also inspiring for the paper strips and I made some more.


Para este layout eu usei a linha Piña Colada da KaiserCraft. Uma linha muito colorida pela qual fiquei apaixonada!  Aqui vão outros detalhes do meu layout:

For this layout I used the Piña Colada collection from KaiserCraft. It's a so colorful line and I'm in love with. Here is more closes to my layout:



Espero que tenham gostado do layout! Passe lá no blog para brincar com a gente e você pode ganhar um miminho. Um bom dia e até amanhã!

Hope you like the sketch and layout today. Pass by the Scrapplezier's blog to play with us. Use this sketch and you can win a little gift. Have a great day and See you tomorrow!

Nenhum comentário:

Mensagens populares